Hibernáció

Úgy döntöttem, hogy határozatlan időre szüneteltetem a zenei munkásságomat. Minden bizonnnyal az is közrejátszik az ügyben, hogy nem jutottam tovább a német zenei díjon a közönségszavazáson, higyjétek el, irgalmatlan energiát öltem bele ebbe a dologba, de pár tíz lelkes rajongón kívül (akiknek nagyon nagyon sok támogatást köszönhetek) nem jutok el szélesebb közönséghez (hosszú hónapok óta 800 körül stagnál pl. a Facebook rajongók száma). Lehet, hogy ennyi volt a dologban. Ennél többet nem tudok beletenni. Sok munka, idő, pénz ment el, megannyi átvergődött éjszaka, hogy mit kéne csinálnom. Elfáradtam. Más projektek vannak folyamatban, a zeneiparhoz azért közel maradok. Ha ennyi energiabefektetéssel idáig jutottam, akkor talán nem érdemes tovább tolni. 

Viszont májusban nősülök, elveszem Mártit, akivel több, mint hat éve vagyunk együtt. Ez itt most a lényeg. A jövőt kell építeni és ez most felesleges körökkel nem fog sikerülni. Ha hasznos időt fordítok olyan dolgokra, amik nem juttatnak előbbre, akkor már nem csak magammal szúrok ki. Másfelé kell koncentrálni. Az életem más területein vannak és lesznek sikerek, ez itt a zenével ilyen formában nem sikerül, úgy tűnik. 

Utolsó akcióként lesz áprilisban egy fellépés, természetesen a Cökiben. Aztán csend. Terveztem idénre új lemezt, válogatás albumot, de a puszta szórakozásomon kívül nem látszik reális indok a megvalósításra.

Annyit még megtettem, hogy újból ingyenes lett minden zeném. Akit érdekel, mindent megtalál a http://music.tangr.am oldalon. Köszönök mindenkinek mindent, találkozunk egy alkalmasabb időben.

UPDATE: A Tangram végleg elbúcsúzik. Köszönöm az elmúlt 7 év alatti támogatásotokat. 

A bejegyzés trackback címe:

https://tepi.blog.hu/api/trackback/id/tr124078523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása