Dension Car Dock for iPhone

A hétvégén - 3 éves hezitálás után - végre rászántam magam, hogy a kocsiban valahogy értelmesen megoldjam a telefonkérdést: kihangosítást, zenelejátszást, navigációt.

Sokat gondolkodtam rajta, hogy beépíttessek-e valami megoldást, vagy csak valami külső, nem fúrós-hobbiműhely megoldást keressek. Volt egy régi, 2007-es designú iTripem a Griffintől, de az a megoldás nem volt megfelelő, mert a kihangosítást és a navigációs lehetőségeket nem oldotta meg. Amikor most hétvégén Győrbe utaztunk, iPadről szólt a zene (iTunes Match-csel megtámogatva), de kényelmetlen tartani, zenét választani, meg közben navigálni, vezetni, stb. Így hát véget ért a 3 éves várakozás: a Győri Media Marktban megvettem az utolsó darab Dension Car Dock-ot, és egyből beszereltem a kocsiba.

iphone-dension.jpg

A beszerelés egyszerű: odaragasztasz egy erős ragasztószalagot a műszerfalra, egy órát vársz, amíg a ragasztó a levegőn kicsit aktiválódik, majd a tartó ellendarabját ráragasztod, erre kell rácsúsztatni magát az egész car hold-ot. Adnak hozzá egy kis csavarhúzót, ami az állványzatba rejtve tárolható, ezzel meg kell húzni a csavarokat, és kész.

Ez a tartó FM és AUX megoldást is ad, tehát ha nem rendelkezik a kocsi hifije AUX bemenettel, akkor egy frekvenciát beállítva az autórádióban hallható a nagyon jó minőségű adás. Én ezt a megoldást választottam, a Suzukiban nincs AUX bemenet a gyári hifin. A 88.6-os frekvencián szól nálam, aki a dugóban meglátja a kocsimat, tekerjen ide hallgassa velem a zenét :)

A kihangosítást bluetooth-on keresztül valósítja meg, nagyon szépen szól, állítólag jól is hallható amit én mondok. A navigációnál is nagyon jól hallható a GPS-néni beszéde, ha szól a zene, akkor is.

Az áramellátása egy nagyon gusztusos, szivargyújtóra dugható pöcök, a hosszú zsinór egyben az antennája is, ezzel adja a jelet a rádiónak. Teljesen jó átvitele van, élvezhető a zene. Persze nem elektroncsöves hifi hangzás, de kocsiba nem is kell olyan. Szerintem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://tepi.blog.hu/api/trackback/id/tr334781962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása