Kivételes ajánlat - iPad 1 16GB 3G+WiFi

photo (12).JPGKivételes ajánlat! ELKELT!

Vidd el első generációs, 16GB-os, 3G+WiFi-s (microsim kell hozzá, de nem feltétlenül szükséges a működéséhez) iPademet, és kapsz hozzá egy elegáns, exkluzív Gucci tokot (http://www.shoppingblog.com/blog/6101016 itt látható, a felső barna. Nem használtam, ellenben jó története van, elmesélem, ha találkozunk). 

Egyetlen szépséghibája, hogy az egyik sarkát bevertem, így van rajta egy kis benyomódás, de a működésben nem befolyásolja, amúgy sem pixelhiba, sem karc nincs a képernyőn. Én Macally tokkal használtam, de olyan ruszmákosan szétbarmolódott az a tok, hogy azt ne haragudj, de nem adom oda. Persze töltő jár hozzá, nyilván.

Az akkuja baromi sokáig bírja, 7 órát simán. Ja, és egy csomó lemezem készítésénél használtam, úgyhogy a kreatív aurám egy része is vele jár, azt már nem tudom róla leszedni.

No és az ár: az egész 60.000 forintért a tied lehet, Budapesten még el is viszem neked, mert jó fej vagyok.

Ha érdekel, írj, vagy hívj: fabok.peter@gmail.com +36 30 510 510 3

U.i: a gép elkelt.

A bejegyzés trackback címe:

https://tepi.blog.hu/api/trackback/id/tr734911649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása