Tőlem lopnak - én magyarázkodom

A YouTube figyelmeztetett a napokban, hogy néhány zenei videóm sért bizonyos jogokat. Megvizsgáltam a dolgokat, és egy roppant bosszantó dologra jöttem rá. Egy MP3 tartalmakat árusító siteon fent van többek között a Vermillion albumom is (a link az én saját boltomhoz vezet, nem a tolvaj sitera), melynek egyik dalához, a Golden Smilehoz saját kezűleg rajzoltam a videót. Na és most jelentkezett a YouTube, hogy a dal jogkezelője igényt tart a jogokra (nem írom ide a cég nevét, bocs). Tehát a videóm jobb esetben fent maradhat, de ha eldurvulnak a dolgok, akkor a jogkezelő letiltathatja. Ez a cég az oldalán 13 euróért adja a lemezt (nem hinném, hogy vagyonokat kerestek vele, de akkor is).

Most mondjátok meg, hogy azon kívül, hogy minden szükséges magyarázatot megadtam a YouTubenak (bakker, nekem kell bebizonyítanom, hogy az enyém a dal, sőt, a videó), milyen lépéseket tehetek egy - látszólag - a YouTube szemében erősebb szereplővel szemben?

A bejegyzés trackback címe:

https://tepi.blog.hu/api/trackback/id/tr754805772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agocs · http://okarina.info 2012.09.29. 19:19:49

Én is, most hogy bekapcsoltam a pénzkeresési lehetőséget a csatornámon, ugye a Youtube lecsekkolta az összes videómat, hogy van-e jogom pénzt keresni velük. A vicces az, hogy ezek a szerencsétlenek pont ahhoz a 3-hoz kérték, hogy bizonyítsam be, hogy az enyém minden jog, amiken improvizálok valahol, és én vagyok csak rajta, stb. Köszi, mégis mi a répával bizonyítsam be??
süti beállítások módosítása