Napalm bikini és Donor taps, avagy generáljunk zenekarnevet

Új nevet szeretnék a kanadai-magyar vegyeszenekarnak, amit Carole-lal csinálunk közösen. Kitaláltam, hogy mókás lenne olyan zenekarnév, amely mindkét nyelven értelmes szavakból áll. Nosza, szereztem angol és magyar szólistákat (köszönet a tippért kkovacsnak), aztán bepaszíroztam egy adatbázisba, megnéztem, hogy melyek azok a szavak, amik mindkét nyelven benne vannak, majd csináltam egy kis kódot, ami kettesével véletlenszerűen egymás mellé teszi a szavakat. Ha nektek is van hasonló feladatotok, használjátok bátran, egy linkért cserébe!

Frissítésre újabb 10 szópárt generál. Tessék, lehet mókázni! http://tangram.hu/findname

A bejegyzés trackback címe:

https://tepi.blog.hu/api/trackback/id/tr834690763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása