Hogyan készül a "Micropolis" című lemezem?

Június 1-jén elhatároztam, hogy egy rövid, 30 napos periódus alatt elkészítek egy teljes értékű lemezt. A tervek szerint pontosan a születésnapomra, június 29-ére készül el, 9 számot tartalmaz és a "Micropolis" címet viseli majd. Minden egyes számot ez alatt az időszak alatt írok, ez is alapkitétel volt.

A borító képét egy kirándulás alkalmával fényképeztem, egy füves területet ábrázol közelről. Ehhez igazítottam a zenei projektem weboldalának designját is, amely már június 25-től elérhető a közönség számára, hirdetve, hogy hamarosan jön az új lemez.

Az album stílusa pszichedelikus-közeli ambient. Nem túl sok ütem, inkább nagyívű dallamok, egymásba ölelkező számok, chill és downtempo elemek. Munkához, háttérzenének, de odafigyelős-hallgatáshoz is nagyon jó, vannak benne apró ajándékok.

Június 16-án egy érdekes fordulatot vett a projekt: egy hirtelen ötlettől vezérelve levelet írtam Jean Michel Jarre menedzsmentjének, mivel az egyik szám (Opaque Projector) írásakor az ő egyik számának, a Chronologie Part VI-nak a basszusszólama járt a fejemben, hogy milyen jól passzolna a hangulathoz. Írtam tehát egy levelet, hogy engedélyezze a számomra, hogy ezt a basszusszólamot felhasználhassam a lemezen. Kisvártatva megjött a válasz, személyesen Jean Michel Jarre-tól, hogy szabadon felhasználhatom a dallamot és sok sikert kíván, satöbbi. Így tehát az Opaque Projectorban hallható lesz kedvenc basszusdallamom, legálisan, egyenesen a zeneszerzőtől. Nagy dolog ez számomra, na.

Most ott tartok, hogy kész van 50 perc, minden szám elkészült, a lemez végső keverése és összeillesztése van hátra, majd 29-én valamikor dél körül a release. Remélem mindenkinek örömöt fog jelenteni a hallgatása. Nekem örömöt okoz az elkészítése.

Július 14-én pedig Veszprémben, az Utcazene Fesztiválon néhány szám el fog hangzani az albumról, de természetesen régi sikerek is (Bronze Bumblebees, Octane 2010, Mos Quataer, stb.) úgyhogy gyertek, hallgassatok meg élőben!

A lemezen hallható számok:

Lorem Ipsum / Mar y Sol / Temporal Lobe / Solvent Dream / Micropolis / Next time in Albion / Pathfinder / Opaque Projector* / Route 0.66


*Samples taken from Chronologie Part VI. by Jean Michel Jarre © 1993

A bejegyzés trackback címe:

https://tepi.blog.hu/api/trackback/id/tr912111474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása