Bandalizer: 1000

Ezekben a pillanatokban regisztrált az ezredik felhasználó a bandalizer.com nevű szolgáltatásba, amelyet kétszáz napja, szeptember 15-én azért hoztam létre, hogy a Bandcampen digitálisan terjesztő zenészek egy jól áttekinthető analitikát és marketing segédeszközt kapjanak az excel táblázatok átláthatatlan káosza helyett.

A szeptemberben indított szolgáltatást októberben neveztem a Colabs Seed programjába, amelyet karácsony előtt megnyertem és kétmillió forint befektetést kaptam. Ezután még májusban várhatók nagyobb befektetések, a projekt folyamatosan fejlődik, nagy az érdeklődés. 

A Seed program szervezői mentorokat neveztek ki a projekt mellé: Gerényi Gábort, Karafiáth Balázst és Sean Murphyt. Az ő támogatásukkal folyik a fejlesztés, a marketing és az egész sztori építése.

Köszönöm minden résztvevőnek és támogatónak az elmúlt hónapokban nyújtott mindennemű segítséget. Még nagy út van előttünk, de egy fontos mérföldkőhöz érkeztünk ma.

A bejegyzés trackback címe:

https://tepi.blog.hu/api/trackback/id/tr84374009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása