Hogyan készült a LAYERS borítója?

Korábban már volt egy poszt a Waning Gibbous borítójának készítéséről. Az ősszel megjelenő új, 21. albumom, a LAYERS borítója is hasonló módon készült, konkrétan a villamoson hazafelé utazva raktam össze.

Az egész azzal kezdődött, hogy letöltöttem egy ingyenes iPhone alkalmazást, a SoundBeam névre hallgató jóságot. A program a mikrofonbemeneten fogadott hangot egy virtuális oszcillátor képernyőjén jeleníti meg és van egy képernyőfotó-készítő opciója is. Ezt kihasználva elkészítettem 3 képet.

IMG_2038.jpg IMG_2037.jpg IMG_2035.jpg

A következő lépésben a BlendCamP nevű két dolláros alkalmazást használtam, amivel a 3 képet egymásra tettem (ezt persze photoshoppal is megtehettem volna, de akkor azzal várnom kellett volna hazáig).

Így tehát ezt a képet kaptam:

IMG_2051.jpg

Ezt a képet elforgattam, elmentettem és megnyitottam a Filter Mania nevű appot. Három különböző réteget tettem rá, elsőnek a Grunge, másodiknak a Wall, végül a Window került rá az eredeti képre (mindegyik lépésnél elmentettem és elforgattam a képet, mert az eredetileg álló hasadékokat én már az elején fekvőnek képzeltem el). Miután mindhárom réteg külön külön rákerült, a végén ismét elforgattam. 

IMG_2060.jpg IMG_2061.jpg IMG_2063.jpg

A végső kép elkészült, ezt használtam fel a SynGate kiadótól kapott sablonban, mert az ott megjelent albumoknak van egy saját kialakult vizuálja. Ez lett a vége:

tangram-layers.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tepi.blog.hu/api/trackback/id/tr824604109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása