Flattr - hízelegj egy szelet tortával

Már bő egy hónapja regisztráltam a Flattr-re, most ezt a blogot is bevettem az "ekoszférámba". 

No de mi is az a Flattr? Egy olyan közösségi finanszírozásról van szó, amikor a tagok befizetnek valamennyi pénzt, feltöltik egy perselybe, amit aztán a következő hónapban szétoszthatnak azok között, akiknek a munkáját támogatni kívánják. Tehát mondjuk feltöltesz egy eurót, amit majd a hónap során szétosztasz mondjuk 10 különböző projekt, ember, akármi között. Így mind a tíz ember egyenlő részben részesül az egy euróból, ami aztán a sok kicsi sokra megy elv alapján egész szép összeget jelenthet. Az alábbi videó ezt egész jól bemutatja:

 

A Flattr-ról az index-en olvastam először, aztán elmélyedtem a flattrforhungary blogban, majd szépen sorban felvettem a "valamijeimet" (a flattr-ben "things"-nek hívják mindazt az anyagi JAVAT, amit Flattr-elni lehet). Tehát ha esetleg Flattr-es vagy, és tetszik amit csinálok (akár itt a blogon, vagy a zenei oldalaimon, satöbbi), akkor a (jelen esetben a jobb oldali oszlopban a hirdetés felett látható) Flattr gombra kattintva adhatsz egy "szeletet a tortádból". Köszönöm a támogatást! 

A bejegyzés trackback címe:

https://tepi.blog.hu/api/trackback/id/tr73124511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K_Katica 2012.03.01. 19:26:14

Hello, Tepi!
Jók a cikkeid is, de mivel úgy látom, hogy jó vagy a honlapkészítésben is, ezért most azt kérdezem, hogyan tetted fel az oldalad tetejére a címkéket? És a facebook meg a többi logót?
És ha feltöltök fájlt vagy képet, azt hogyan tudom megjeleníteni a lapon?
Kösz, ha van időd segíteni. (még mazsola vagyok:-))))
Üdv : K_Katica
süti beállítások módosítása