Közeledik 21. lemezem, a Layers megjelenése

Október 27-én, szombaton jelenik meg vadonatúj 21., igen, huszonegyedik albumom, a Layers. A 48 perces pszichedelikus ambient album címe a rétegesen építkező kompozíciókra utal (a Layers angolul rétegeket jelent), a minden alatt megtalálható zene, mint alapfeltételezés illetve a fekvés (lay) hármas utalással bír.

A megjelenés különlegessége, hogy CD formátumban is kapható lesz a német SynGate Records jóvoltából, 27-én az Oirschotban, Hollandiában megrendezésre kerülő E-Live minifesztiválon lehet először kapni 12.9 EUR áron. A digitális letöltés is szintén október 27-től lesz elérhető, az én Bandcamp boltomban 5 eurós áron. 

Nagyon kíváncsi vagyok a fogadtatásra: 8 hónapig dolgoztam az albumon kisebb-nagyobb megszakításokkal, kicsit olyan, mintha most születne meg a kezeim között. Mondjuk a mai viszonyok között nem jósolok nagyon sok eladást, örülök, ha 20 CD és kb. ugyanennyi digitális vásárlás érkezik. De a pozitív csalódást nagyon jól bírom :)

Addig is egy kis ízelítő az albumból, mind a 9 dalból egy-egy részlet egy nagyon szép videón, amit bátyám készített:

A bejegyzés trackback címe:

https://tepi.blog.hu/api/trackback/id/tr424865455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása