Kaptam egy levelet

Reggel egy angol nyelvű levél fogadott a facebookos oldalamon:

"Üdv. Ki ez a Carole Nickerson? Egy new york-i pilóta vagyok, nemrég Budapestre repültem. Amikor bekapcsoltam a rádiót, egy hihetetlenül klassz szám ment, a "seeing me". Az elmúlt három hétben nem tudtam kiverni a fejemből... elkezdtem utánajárni a neten, hogy ki énekli a dalt... erre a facebook oldalra bukkantam. Tetszik a dal, és minél többet meg szeretnék tudni a csapatról és Caroleról is. Játszották már a zenekar dalait amerikai rádiókban? Sosem hallottam még a Tangramról, vagy Caroleról. Üdv, Ben"

A bejegyzés trackback címe:

https://tepi.blog.hu/api/trackback/id/tr754623315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása