Ha meghalnék...

Ma délelőtt a robogón eszembe jutott egy dalkezdemény, gondoltam gyorsan megcsinálom. Elkészült, hallgassátok szeretettel! :)

 

Ha meghalnék by tepi77

Hogyha hirtelen meghalnék

Biztosan nagyon hiányoznék
Például a lízingcégemnek
 
Az ELMÜ-nél és a Matávnál
A Nemzeti Adóhivatalnál
biztosan senki nem értené meg
 
Refr:
hogy letettem a lantot
és nem érdekel már
hogy mikor kinek mit kell fizetnem
 
és nem hallhatnám tőlük, 
hogy értem milyen kár,
pedig tényleg törlesztettem rendesen 
 
Mindenki engem sajnálna
Egy napra minden bezárna
Félárbocra engednék a lobogót
 
Nemzeti gyásznap lehetne
a miniszterelnök temetne
dicsérnék a szívem a már nem dobogót
 
Mert letettem a lantot...
 
Mégsem tehetem meg talán
Hogy így elszomorítanám 
Halálommal az egész nemzetem
 
Feltámadnék hirtelen
törleszteném a hitelem
és fizethetnék tovább rendesen
 
Refr:
Érezhetném akkor
hogy rém fontos vagyok
a GDP-be én is beleadok
 
csak későn venném észre
hogy minden hiába
a végén úgyis csendben belehalok
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tepi.blog.hu/api/trackback/id/tr312913651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása