Ezeket csinálom mostanában


157080_476197472073_6543082_n.jpgFabók Péter (1977) vagyok. Informatikával foglalkozom, webalapú fejlesztéseket csinálok már jó rég óta. Azelőtt Lotus Notes fejlesztő voltam, állami dolgokban vettem részt (ONyF, Belügyminisztérium, Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériuma). Mostanában PHP+MySQL alapú dolgokat fejlesztek, többek között a British Councilnak, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak, a Jegymesternek, a Roche Magyarországnak, magánszemélyeknek. Tanácsokat is adok, ha úgy adódik. Van egy startupom, a Bandalizer, ami befektetést kapott és hamarosan kezdi (remélhetőleg) sikeres életét.

Nagy hobbim a zenélés, Tangram néven már 2005 óta adok ki kisebb-nagyobb sikerrel instrumentális (ambient, downtempo, chill) zenéket (eddig 20 albumom jelent meg). Ez teljes körűen hobbitevékenységnek bizonyul, rengeteg kiadás, zéróhoz közeli bevétel. Volt több koncertem, a József Attila színházban, a Sziget fesztiválon, a Cökxponban rendszeresen fellépek, az A38-on is már játszottam. Egyik dalomat (Seeing Me) a Petőfi rádió rendszeresen játsza. Mostanában LunarVox néven egy kanadai énekesnővel, Carole Nickersonnal készítünk énekes dalokat.

Idén megnősültem (már volt egy házasságom, ebből van két kislányom - 12, 8).

Elérhetőségeim: Twitteren @tepi77, Facebookon fabok.peter, ugyanez gmailen is.

A bejegyzés trackback címe:

https://tepi.blog.hu/api/trackback/id/tr691431462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása