Beugró

Most olvasom, hogy új csatorna tűzi műsorára a Beugró c. műsort, ami közel-s-távol az eddigi legjobb magyar műsor ever. Mivel pedig a legjobb műsor, evidens, hogy kis hazánkban ennek jár a leghányatottabb sors. TV2-MTV(+Comedy Central)+HumorTV kombó után most a CoolTV lesz (egy ideig legalábbis) gazdája a műsornak. 

Elgondolkodtató, hogy vajon miért van az, hogy egy ilyen műsor forró lávakőként dobálódik innen-oda, miközben (sacc) több százezren érdeklődnek iránta, nézik, idéznek belőle, sőt, megpróbálják összejöveteleiken utánozni (ami mondjuk marketingszempontból sem mindegy, a WOM [word-of-mouth - szájról-szájra történő] egyik kiváló példája), tehát a műsor vetítése UTÁN is megmarad az emberekben. Mondhatni az offline világban is. 

Arra jutok ilyenkor, hogy az értelmes szórakozás sokkal hátrébb van, mint Magdianyus temetése, az Ariel sokkal szívesebben hirdet egy celeb műsor szünetében, és úgy általában a célközönség nem vágyik gondolkodós szórakozásra, hanem meg akarja kapni a fogyasztanivalót. és passz.

Vajon miért nem lépik meg a műsor készítői, hogy a weboldalon, némi reklámmal fűszerezve (amit úgyis megnézünk a tévében is), csatornafüggetlenül álljanak a tömeg elé, megsokszorozva is akár a nézettséget, hisz linkekben mehet körbe mémként a hálón, satöbbi.

Most talán megint egy ideig lesz Beugrónk. Szurkolok, hogy hosszabb távon is otthonra leljen a Cool-on.

A bejegyzés trackback címe:

https://tepi.blog.hu/api/trackback/id/tr311405624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása