Önök keresték

Idén is volt egypár keresés, ami alapján olvasók az oldalamra tévedtek a Googleről. Kiválogattam párat, ami úgy érzem sokakat érdekelhet és nyilvánosan válaszolok rájuk.

"alvást elősegítő fülhallgató"
Az a gond ezzel a dologgal, hogy nekem például van egy nagyon jó fülhallgatóm és már a létezésének a puszta tudatától sokkal jobban alszom. Ellenben ha rajtam van, akkor meg nem tudok oldalra fordulni, pedig nagyon szeretnék.

"az elektronikus zene fos"
Nem hallgattál még jó elektronikus zenét. Ellenben fosáshoz van jó elektronikus zene, például Skrillex.

"az iskolába lopnak tőlem"
Sajnos ez sokunkkal előfordult már, az van, hogy vannak olyan emberek, akik lopnak. Te ne tedd, vásárolj zenét legálisan.

"bélhangok ellen"
Zene bélhangok ellen létezik, gyakorlatilag bármilyen zene megteszi, ha hangosabbra tekered a fingnál. Lásd Skrillex.

"elmúlt az őszülésem"
Nekem még sajnos nem, de tudok ajánlani jó festéket vagy a kopaszra nyírást.

"fagyálló mennyit inni halál"
Szerintem ha meg akarsz halni, ne fagyállót igyál, szörnyen lassú és kínos halál.

"ki sajnálna ha meghalnék"
Ezt a Googletől kérdezni nagyon szomorú. Remélem helyes neveket mutatott végül.

"macboob air wifi"
Sose láttam még wifis légmellet.

"tangram élete"
A Tangram élete nagyon uncsi. Egy dobozban ül egész nap, néha előveszik, és egymáshoz illesztgetik a darabjait, aztán megint napokra elteszik. Inkább legyél papírhajó, az utazik legalább.

"tölcsérből inni az alkoholt"
Nagyon nehéz. Be kell fogni az alján a lukat, ugyanilyen oknál fogva szitából se igyál alkoholt.

"zenék vapsuvap"
Az én zenéim nem "vapsuvap", hanem "blurgy, zsitty zsutty" meg "dzing". Remélem segítettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://tepi.blog.hu/api/trackback/id/tr814952855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása